Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Facebook και Marketing

Τους «ηγέτες» του Facebook αποκαλύπτει μια νέα μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Science» και η οποία περιέλαβε περισσότερους από 1 εκατομμύριο χρήστες. Ανδρική επιρροή Όπως αναφέρει το tovima.gr, σύμφωνα με τη μελέτη αυτή που ανήκει σε ειδικούς του Τμήματος Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ καθώς και του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης οι άνδρες έχουν κατά 49% μεγαλύτερη επιρροή σε σύγκριση με τις γυναίκες μεταξύ των χρηστών- φίλων τους στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Από την πλευρά τους οι γυναίκες φαίνεται να επηρεάζουν περισσότερο τους άνδρες παρά τα μέλη του δικού τους φύλου. Την ίδια στιγμή επηρεάζονται κατά 12% λιγότερο από τα όσα «θαυμαστά» ανεβαίνουν στο Facebook σε σύγκριση με τους άνδρες. Προκειμένου να καταλήξουν στα συμπεράσματά τους οι ερευνητές παρακολούθησαν τη χρήση μιας εφαρμογής την οποία ανέβαζε ένα άτομο στο Facebook με στόχο να ανακαλύψουν αν και οι φίλοι του θα υιοθετούσαν την ίδια εφαρμογή. Όπως είδαν, όταν οι γυναίκες έστελναν ειδοποίηση στους φίλους τους ότι είχαν κάνει χρήση της εφαρμογής, 1,5 φορές περισσότεροι άνδρες φίλοι ανταποκρίνονταν σε σύγκριση με γυναίκες. Τα ηνία σε ελεύθερους και παντρεμένους Μεταξύ των ενδιαφερόντων ευρημάτων της μελέτης ήταν επίσης ότι οι χρήστες που στο «κεφάλαιο» σχετικά με την προσωπική τους κατάσταση ανέφεραν ότι είναι «ελεύθεροι» ή «παντρεμένοι» είχαν διπλάσια επιρροή στους χρήστες – φίλους τους σε σύγκριση με όσους δήλωναν ότι βρίσκονται σε σχέση ή ότι «η κατάσταση είναι πολύπλοκη». Γενικώς η επιρροή στο Facebook φάνηκε να αυξάνεται με την ηλικία – τα άτομα ηλικίας άνω των 31 ετών είχαν 51% περισσότερες πιθανότητες να επηρεάζουν τους φίλους τους σε σύγκριση με τα άτομα κάτω των 18 ετών. «Θησαυρός» για τους διαφημιστές Τα νέα ευρήματα αναμένεται να αποτελέσουν «θησαυρό» για τους διαφημιστές που θέλουν να γνωρίζουν ποιοι χρήστες μπορούν να παίξουν τον μεγαλύτερο ρόλο στην «εξάπλωση» προϊόντων, σύμφωνα με τον Πάολο Παρίτζι, επίκουρο καθηγητή Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ που ήταν εκ των επικεφαλής της μελέτης. Όπως σημείωσε ο δρ Παρίτζι το εύρημα της νέας μελέτης σύμφωνα με το οποίο οι γυναίκες επηρεάζουν περισσότερο τους άνδρες παρά τις άλλες γυναίκες στο Facebook μπορεί να αποδοθεί σε ένα γενικότερο μοτίβο που θέλει τις γυναίκες να «ενσωματώνονται» σε περισσότερα κοινωνικά δίκτυα από τους άνδρες. «Για παράδειγμα το γεγονός ότι οι γυναίκες πρέπει συγχρόνως να εργάζονται και να είναι τα άτομα που κυρίως φροντίζουν τα παιδιά, βελτιώνει την ικανότητά τους να επηρεάζουν τους άνδρες». Source : defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου