Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Τι να κάνω αν έχω πέσει θύµα online απάτης

Εχω λογαριασµό στο PlayStation Network. Τα προσωπικά µου στοιχεία έχουν κλαπεί;

Σύµφωνα µε την ανακοίνωση της Sony,«όλοιοι λογαριασµοίστο PlayStation Network και στο Qriocity ενδέχεται να έχουν επηρεαστεί».

Ωστόσο, δεν µπορείτε να είστε σίγουροι µέχρι οι απατεώνες να επιχειρήσουν να χρησιµοποιήσουν τα δεδοµένα σας. Παρακολουθήστε την κίνηση του λογαριασµού σας και, στην περίπτωση που διαπιστώσετε «περίεργες» χρεώσεις, επικοινωνήστε αµέσως µε την τράπεζά σας.

Πρέπει να αλλάξω τα στοιχεία της σύνδεσής µου στο PlayStation Network;

Προς το παρόν αυτό είναι αδύνατο, καθώς το δίκτυο είναι ανενεργό. Μόλις αποκατασταθεί η λειτουργία του, θα µπορέσετε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης.

Μπορώ να εµποδίσω τους χάκερ να χρησιµοποιήσουν τα δεδοµένα µου;

Οχι. Αυτό που πρέπει να κάνετε όµως είναι να αλλάξετε αµέσως τους κωδικούς πρόσβασης που χρησιµοποιείτε σε άλλες online υπηρεσίες (τράπεζες, e-shops κ.λπ.) σε περίπτωση που είναι ίδιοι µε τον κωδικό που έχετε στο PlayStation.

Θα µπορώ να χρησιµοποιώ την πιστωτική µου κάρτα αν είµαι ένα από τα θύµατα;

Οχι απαραίτητα. Εάν πέσατε θύµα κλοπής της online ταυτότητάς σας, το πιθανότερο είναι η κάρτα σας να ακυρωθεί αυτόµατα. Σε αυτήν την περίπτωση επικοινωνήστε µε την τράπεζά σας. Υπάρχει κάτι άλλο που θα πρέπει να προσέξω;

Οι επιτήδειοι συχνά προσπαθούν να υποκλέψουν προσωπικά δεδοµένα στέλνοντας στους χρήστες e-mail τα οποία δήθεν προέρχονται από την τράπεζά τους. Μην απαντήσετε ποτέ σε τέτοια µηνύµατα. Πρόκειται σίγουρα για απάτη, καθώς καµία τράπεζα δεν πρόκειται να σας ζητήσει να της γνωστοποιήσετε ηλεκτρονικά το PIN ή τουςκωδικούς τουe-banking που χρησιµοποιείτε.

Source : TA NEA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου