«Αθόρυβος πόλεμος» στον κυβερνοχώρο, καθώς εντείνονται οι επιθέσεις κατά κυβερνητικών και εταιρικών στόχων.
Αθόρυβα και…αόρατα μεν, πραγματικά δε, ΗΠΑ και Κίνα εμπλέκονται σε «παιχνίδια κυβερνοπολέμου», ενώ αυξάνεται η αμερικανική δυσαρέσκεια σχετικά με την έκταση, αλλά και τη θρασύτητα των κυβερνοεπιθέσεων κατά δυτικών κυβερνήσεων και επιχειρήσεων που θεωρείται πως ενορχηστρώνονται από την Κίνα.
Σύμφωνα με τον Guardian, αξιωματούχοι του Στέιτ Ντιπάρτμεντ και του Πενταγώνου, όπως και Κινέζοι ομόλογοί τους, ενεπλάκησαν σε δύο «war games» πέρυσι, τα οποία ήταν σχεδιασμένα με στόχο την πρόληψη μίας απότομης στρατιωτικής κλιμάκωσης μεταξύ των δύο πλευρών εάν υπήρχαν υποψίες περί ξεκάθαρης και σκόπιμης στόχευσής τους. Κάτι αντίστοιχο είναι προγραμματισμένο και για τον Μάιο.
«Η Κίνα έχει εξάγει το συμπέρασμα πως η ισορροπία δυνάμεων έχει αλλάξει, και μάλιστα με τρόπο που την ευνοεί» λέει ο Τζιμ Λιούις, του CSIS (Centre for Strategic and International Studies). «Η στάση του κινεζικού στρατού είναι εχθρική. Βλέπουν τις ΗΠΑ σαν στόχο. Νιώθουν πως οι ενέργειές τους είναι δικαιολογημένες. Πιστεύουν πως οι ΗΠΑ βρίσκονται σε παρακμή» .
Τα εν λόγω war games διοργανώθηκαν μέσω του CSIS και ενός κινεζικού think tank, του Κινεζικού Ινστιτούτου Σύγχρονων Διεθνών Σχέσεων. Αυτό επέτρεψε την επαφή μεταξύ κυβερνητικών αξιωματούχων και στελεχών υπηρεσιών πληροφοριών σε πιο ανεπίσημο κλίμα.
«Συντονίζουμε τα war games με το Στέιτ Ντιπάρτμεντ και το υπουργείο Άμυνας…οι αξιωματούχοι ξεκινούν σαν παρατηρητές και στη συνέχεια συμμετέχουν…είναι κάπως έτσι και στην κινεζική πλευρά. Επειδή διοργανώνονται από δύο think tanks, μπορούν να μιλούν πιο ελεύθερα» λέει σχετικά ο Λιούις.
Στην πρώτη άσκηση, οι δύο πλευρές έπρεπε να περιγράψουν τι θα έκαναν εάν δέχονταν την επίθεση ενός εξελιγμένου ιού όπως το Stuxnet, το οποίο έπληξε το ιρανικό πυρηνικό πρόγραμμα. Συγκεκριμένα, έπρεπε να πουν ποια θα ήταν η αντίδρασή τους εάν γνώριζαν πως η επίθεση είχε προέλθει από την άλλη πλευρά.
«Οι Κινέζοι είναι πολύ έξυπνοι. Στέλνουν καταρτισμένα άτομα. Θέλουμε να βρούμε τρόπους να τους κάνουμε να αλλάξουν τη στάση τους…αλλά μπορούν να δικαιολογούν όλα όσα κάνουν. Η άποψή τους είναι ότι έχουν βιώσει τον ιμπεριαλισμό και έχουν περάσει έναν αιώνα καταπίεσης» λέει σχετικά ο Λιούις, συμπληρώνοντας πως «δεν εμπιστεύονται τις ΗΠΑ. Ανησυχούν για τις αμερικανικές στρατιωτικές δυνατότητες. Θεωρούν πως η γενικότερη στρατηγική μας έχει ως στόχο τη διατήρηση της αμερικανικής ηγεμονίας και θεωρούν πως πρόκειται για άμεση πρόκληση…οι αξιωματούχοι που επιθυμούν τη συνεργασία δεν είναι τόσο ισχυροί όσο αυτοί που θέλουν την αντιπαράθεση» .
Η ανάγκη για συναντήσεις τέτοιου είδους υπογραμμίστηκε τους τελευταίους μήνες, καθώς οι ΗΠΑ και η Μ. Βρετανία προσπάθησαν να αυξήσουν τις πιέσεις προς την Κίνα, την οποία θεωρούν υπεύθυνη για την κλοπή δισεκατομμυρίων δολαρίων σε σχέδια και πνευματική ιδιοκτησία από αμυντικές βιομηχανίες, κυβερνητικές υπηρεσίες και ιδιωτικές εταιρείες στην «καρδιά» των αμερικανικών εθνικών υποδομών. Σύμφωνα με αναλυτές αυτό δεν είναι κάτι άλλο από την προετοιμασία ενός «πεδίου μάχης», και τόσο οι ΗΠΑ όσο και η Μ. Βρετανία προειδοποίησαν το Πεκίνο να αναμένει αντίποινα εάν συνεχίσει.
Τους τελευταίους μήνες οι ΗΠΑ έχουν διασαφηνίσει πως στο επίκεντρο της προσοχής τους, από στρατιωτικής άποψης, βρίσκεται πλέον ο Ειρηνικός και η προστασία των αμερικανικών συμφερόντων στην περιοχή. Η Κίνα αρνείται κάθε ευθύνη για τις κυβερνοεπιθέσεις, ενώ ισχυρίζεται πως και η ίδια είναι στόχος ενεργειών τέτοιου είδους. Ο Κινέζος υπουργός Άμυνας, Λιάνγκ Γκουανγκλιέ, έχει δηλώσει πως το Πεκίνο «είναι κατά κυβερνοεγκλημάτων κάθε είδους…είναι δύσκολο να εντοπίσουμε την πραγματική προέλευση των επιθέσεων και πρέπει να συνεργαστούμε για να διαβεβαιώσουμε πως το συγκεκριμένο πρόβλημα ασφαλείας θα πάψει να υφίσταται».
Source : www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Guardian
Πέμπτη 19 Απριλίου 2012
Σάββατο 7 Απριλίου 2012
Το τέλειο password θέλει φαντασία
Εχουμε password για το email. Για τον τραπεζικό λογαριασμό μας. Για να μπαίνουμε στο προφίλ μας στο facebook. Ερευνες όμως δείχνουν ότι ο μυστικός κωδικός ασφαλείας που χρησιμοποιούμε δεν είναι και τόσο... ασφαλής, αφού επιλέγονται ως password το όνομα ενός συγγενικού προσώπου, η μάρκα του αυτοκινήτου, η ημερομηνία γέννησης. Ετσι όμως, το password τους είναι εύκολο να το μαντέψει κάποιος και τα προσωπικά στοιχεία βρίσκονται συνεχώς σε κίνδυνο.
Το... τέλειο password, ο μυστικός κωδικός δηλαδή που θα παρέχει 100% ασφάλεια από χάκερ ή όσους επιδιώκουν να υποκλέψουν τα προσωπικά μας στοιχεία από τον υπολογιστή μας, δεν έχει εφευρεθεί ακόμη. Oι ειδικοί της πληροφορικής τονίζουν ωστόσο ότι όλοι μπορούν να θωρακίσουν το password ώστε να αποφύγουν τις ηλεκτρονικές κακοτοπιές. Γι' αυτό παραθέτουν στα «ΝΕΑ» μία σειρά από συμβουλές που όλοι μπορούν να ακολουθήσουν.
Ενα καλό password «πρέπει να είναι εύκολο να το θυμάσαι αλλά και ταυτόχρονα να μην μπορεί να το μαντέψει κανείς» λέει στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της Ελληνικής Ενωσης Επαγγελματιών Ιντερνετ Γιώργος Επιτήδειος. Μία καλή λύση είναι, τονίζει, να χρησιμοποιήσουμε μία φράση: για παράδειγμα «αεί ο θεός ο μέγας γεωμετρεί» αλλά όχι όπως είναι. «Να πάρουμε τα πρώτα γράμματα από την κάθε λέξη της φράσης και να δημιουργήσουμε μία νέα λέξη». Το password δηλαδή σ' αυτήν την περίπτωση θα ήταν «Αοθομγ». Μάλιστα οι ειδικοί τονίζουν πως σημαντικό ρόλο παίζει και η φαντασία: όσο πιο σπάνιες λέξεις περιέχει η φράση τόσο πιο ενισχυμένο θα είναι το password.
Περισσότερη προστασία θα παρέχει το password, σημειώνει από την πλευρά του ο καθηγητής στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης και ερευνητής στο Ιδρυμα Τεχνολογίας και Ερευνας (ΙΤΕ) Αγγελος Μπίλας, «αν αυτή η φράση που θα χρησιμοποιήσουμε περιέχει αναμεμειγμένα μικρά και κεφαλαία γράμματα ή και κάποιους ειδικούς χαρακτήρες, όπως αριθμούς». Οπως προσθέτει, ο στόχος μας πρέπει να είναι πάντοτε η λέξη - password να μην είναι μία δόκιμη, μία συνηθισμένη λέξη που μπορεί να υπάρχει στα λεξικά.
Ερευνα του Κέμπριτζ. Στο συμπέρασμα ότι η επιλογή μιας φράσης ως password μπορεί να αυξήσει την ασφάλεια καταλήγει και η έρευνα («Linguistic properties of multi-word passphrases») που πραγματοποίησε πρόσφατα το εργαστήριο υπολογιστών του Πανεπιστημίου του Kέμπριτζ. Οι επιστήμονες Τζόζεφ Μπονό και Εκατερίνα Σούτοβα ανέλυσαν φράσεις (passphrases) που είχαν χρησιμοποιήσει ως password χρήστες από την ιστοσελίδα πωλήσεων Αmazon από τον Οκτώβριο του 2009 έως τον Φεβρουάριο του 2012. Οπως τονίζουν, οι πολλαπλές φράσεις ως password αυξάνουν την ασφάλεια σε σύγκριση με ένα απλό password.
Προσθέτουν όμως ότι οι χρήστες του Διαδικτύου δεν είναι πάντα σε θέση να φτιάξουν φράσεις από σπάνιες λέξεις. Οι λέξεις που χρησιμοποιούν, λένε, επηρεάζονται από τη γλώσσα που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους. Οι δύο ερευνητές έφτιαξαν ένα λεξικό 20.656 λέξεων αναζητώντας λέξεις από το Ιντερνετ• τίτλους ταινιών, τραγουδιών, φράσεις από την αργκό. Με αυτές τις λέξεις κατάφεραν να ξεκλειδώσουν 1,13% των λογαριασμών στη βάση δεδομένων του Amazon.
Μία φράση με τα αρχικά γράμματα της κάθε λέξης - που θα χρησιμοποιείται ως password - όλοι μπορούν να την απομνημονεύσουν. Το θέμα είναι τι γίνεται όταν χρειάζεται να θυμόμαστε όχι μόνο ένα, αλλά δύο, τρία ακόμα και πέντε password; Διότι τόσα χρησιμοποιεί πλέον καθημερινά μεγάλη μερίδα των πολιτών. Σ' αυτήν την περίπτωση, συμβουλεύει ο κ. Επιτήδειος, «αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να έχουμε ένα δυνατό password - προκειμένου να κάνουμε συναλλαγές που απαιτούν να δίνουμε σημαντικά προσωπικά στοιχεία όπως οι συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου. Κι ένα απλό password το οποίο θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε για μια σειρά από ασήμαντες ηλεκτρονικές διαδικασίες».
Source : TA NEA
Το... τέλειο password, ο μυστικός κωδικός δηλαδή που θα παρέχει 100% ασφάλεια από χάκερ ή όσους επιδιώκουν να υποκλέψουν τα προσωπικά μας στοιχεία από τον υπολογιστή μας, δεν έχει εφευρεθεί ακόμη. Oι ειδικοί της πληροφορικής τονίζουν ωστόσο ότι όλοι μπορούν να θωρακίσουν το password ώστε να αποφύγουν τις ηλεκτρονικές κακοτοπιές. Γι' αυτό παραθέτουν στα «ΝΕΑ» μία σειρά από συμβουλές που όλοι μπορούν να ακολουθήσουν.
Ενα καλό password «πρέπει να είναι εύκολο να το θυμάσαι αλλά και ταυτόχρονα να μην μπορεί να το μαντέψει κανείς» λέει στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος της Ελληνικής Ενωσης Επαγγελματιών Ιντερνετ Γιώργος Επιτήδειος. Μία καλή λύση είναι, τονίζει, να χρησιμοποιήσουμε μία φράση: για παράδειγμα «αεί ο θεός ο μέγας γεωμετρεί» αλλά όχι όπως είναι. «Να πάρουμε τα πρώτα γράμματα από την κάθε λέξη της φράσης και να δημιουργήσουμε μία νέα λέξη». Το password δηλαδή σ' αυτήν την περίπτωση θα ήταν «Αοθομγ». Μάλιστα οι ειδικοί τονίζουν πως σημαντικό ρόλο παίζει και η φαντασία: όσο πιο σπάνιες λέξεις περιέχει η φράση τόσο πιο ενισχυμένο θα είναι το password.
Περισσότερη προστασία θα παρέχει το password, σημειώνει από την πλευρά του ο καθηγητής στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης και ερευνητής στο Ιδρυμα Τεχνολογίας και Ερευνας (ΙΤΕ) Αγγελος Μπίλας, «αν αυτή η φράση που θα χρησιμοποιήσουμε περιέχει αναμεμειγμένα μικρά και κεφαλαία γράμματα ή και κάποιους ειδικούς χαρακτήρες, όπως αριθμούς». Οπως προσθέτει, ο στόχος μας πρέπει να είναι πάντοτε η λέξη - password να μην είναι μία δόκιμη, μία συνηθισμένη λέξη που μπορεί να υπάρχει στα λεξικά.
Ερευνα του Κέμπριτζ. Στο συμπέρασμα ότι η επιλογή μιας φράσης ως password μπορεί να αυξήσει την ασφάλεια καταλήγει και η έρευνα («Linguistic properties of multi-word passphrases») που πραγματοποίησε πρόσφατα το εργαστήριο υπολογιστών του Πανεπιστημίου του Kέμπριτζ. Οι επιστήμονες Τζόζεφ Μπονό και Εκατερίνα Σούτοβα ανέλυσαν φράσεις (passphrases) που είχαν χρησιμοποιήσει ως password χρήστες από την ιστοσελίδα πωλήσεων Αmazon από τον Οκτώβριο του 2009 έως τον Φεβρουάριο του 2012. Οπως τονίζουν, οι πολλαπλές φράσεις ως password αυξάνουν την ασφάλεια σε σύγκριση με ένα απλό password.
Προσθέτουν όμως ότι οι χρήστες του Διαδικτύου δεν είναι πάντα σε θέση να φτιάξουν φράσεις από σπάνιες λέξεις. Οι λέξεις που χρησιμοποιούν, λένε, επηρεάζονται από τη γλώσσα που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους. Οι δύο ερευνητές έφτιαξαν ένα λεξικό 20.656 λέξεων αναζητώντας λέξεις από το Ιντερνετ• τίτλους ταινιών, τραγουδιών, φράσεις από την αργκό. Με αυτές τις λέξεις κατάφεραν να ξεκλειδώσουν 1,13% των λογαριασμών στη βάση δεδομένων του Amazon.
Μία φράση με τα αρχικά γράμματα της κάθε λέξης - που θα χρησιμοποιείται ως password - όλοι μπορούν να την απομνημονεύσουν. Το θέμα είναι τι γίνεται όταν χρειάζεται να θυμόμαστε όχι μόνο ένα, αλλά δύο, τρία ακόμα και πέντε password; Διότι τόσα χρησιμοποιεί πλέον καθημερινά μεγάλη μερίδα των πολιτών. Σ' αυτήν την περίπτωση, συμβουλεύει ο κ. Επιτήδειος, «αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να έχουμε ένα δυνατό password - προκειμένου να κάνουμε συναλλαγές που απαιτούν να δίνουμε σημαντικά προσωπικά στοιχεία όπως οι συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου. Κι ένα απλό password το οποίο θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε για μια σειρά από ασήμαντες ηλεκτρονικές διαδικασίες».
Source : TA NEA
Παρασκευή 6 Απριλίου 2012
Διαδικτυακό κάλεσμα προς τα ελληνικά blogs
Ανακοίνωση κάλεσμα προς τα Ελληνικά Blogs και Site
Αγαπητοί συνάδελφοι Blogers, τα τελευταία χρόνια ζούμε πρωτόγνωρες στιγμές στη χώρα μας, ή τουλάχιστον είχαμε δεκαετίες πολλές να τις δούμε.
Ο Λαός μας λεηλατείται, η πατρίδα μας πουλιέται, η εθνική μας κυριαρχία εκχωρείται, το πολίτευμα μας δεν εφαρμόζεται.
Τα δυο πρώην μεγάλα κόμματα είναι υπεύθυνα για αυτή την...
κατάντια χωρίς καμιά αμφιβολία.
Οι Έλληνες αντιδρούν, βγαίνουν στους δρόμους, διαμαρτύρονται συνέχεια αλλά ουδείς τους ακούει.
Συμπολίτες μας μέρα με τη μέρα ζούνε την εξαθλίωση, χάνουν τις δουλείες τους, οι τράπεζες κατάσχουν τις περιουσίες τους, οι άστεγοι πολλαπλασιάζονται, πολλοί ψάχνουν σε κάδους απορριμμάτων για τροφή, και οι αυτοκτονίες πλέον είναι καθημερινό φαινόμενο σε όλη την Ελλάδα.
Εμείς τα Blogs τα βλέπουμε και τα ζούμε καθημερινά αυτά λαμβάνοντας καταγγελίες πολιτών σε καθημερινή βάση.
Έχουμε πείσει τους πολίτες ότι είμαστε η εναλλακτική ενημέρωση, αυτή η ενημέρωση που είναι με το μέρος του πολίτη, που δεν ελέγχεται από συμφέροντα ούτε από πολιτικά κόμματα.
Ζούμε ιστορικές στιγμές και είναι σίγουρο ότι έφτασε το τέλος του δικομματισμού.
Τα δυο όμως αυτά κόμματα είναι σίγουρο επίσης ότι θα δώσουν τον επιθανάτιο ρόγχο τους σε μια προσπάθεια να κοροϊδέψουν και να αρπάξουν και πάλι την ψήφο του λαού.
Στο πεζοδρόμιο δεν μπορούν να κατέβουν πια.
Στα καφενεία ούτε που θα ζυγώσουν.
Ένας μόνο τρόπος υπάρχει για να ξεγελάσουν τον λαό.
Αυτό θα το κάνουν βομβαρδίζοντας τους πολίτες με σποτάκια και διαφημίσεις, με ψεύτικα στοιχεία, κάλπικες υποσχέσεις και φρούδες ελπίδες.
Τα σποτάκια αυτά θα δημοσιευτούν από τα κανάλια τα οποία ελέγχονται πλήρως και τις εφημερίδες.
Όμως επειδή πολύς κόσμος πλέον ενημερώνεται από το διαδίκτυο είναι σίγουρο ότι θα δοθεί χρήμα για διαφημίσεις και στα Blogs.
Χρήμα που παράνομα έχει προεισπραχτεί για την χρηματοδότηση των κομμάτων, με εγγύηση μάλιστα του Ελληνικού Δημοσίου.
Δηλαδή ο φτωχός πολίτης θα πληρώσει ξανά την προπαγάνδα τους.
Εμείς τα Blogs που έχουμε πείσει τους αναγνώστες μας ότι είμαστε ανεξάρτητοι, δεν πρέπει να συμβάλουμε σε αυτή την προσπάθεια των κομμάτων του Μνημονίου.
Κανένα Blog δεν μπορεί και δεν πρέπει να δεχτεί να διαφημίσει κόμματα που ψήφισαν το Μνημόνιο.
Πρέπει να συμβάλουμε στον πολιτικό Θάνατο των κομμάτων αυτών Blogarοντας τις διαφημίσεις τους και την προπαγάνδα τους.
Αν δεν το κάνουμε τότε προδίδουμε τον λαό, προδίδουμε τους αναγνώστες μας και τους παραδίδουμε στον κανιβαλισμό του Πασόκ και της ΝΔ.
Αν διαφημίσουμε τα κόμματα αυτά τότε δεν αξίζουμε να λέμε ότι είμαστε ανεξάρτητα μέσα, ούτε καν ότι είμαστε Έλληνες.
Αν και το Blog μου είναι μικρό, προειδοποιώ όλα τα Blogs και Site ότι αυτά που θα διαφημίσουν Πασόκ και ΝΔ, θα διαγράφουν κατευθείαν τα ling τους από τις λίστες φίλων του Blog μου καθώς και τα τυχόν Banner τους.
Τώρα είναι η ώρα να απαλλαγούμε από αυτούς.
Δεν δίνουμε βήμα σε όσους εξαθλίωσαν τον λαό.
Δεν γινόμαστε συνεργοί στα εγκλήματα που διαπράττουν καθημερινά, αναγκάζοντας τους Έλληνες στην αυτοκτονία.
Δεν τους επιτρέπουμε να παραδώσουν την Πατρίδα μας στους ξένους.
Το παρόν θα σταλεί σε όλα τα μεγάλα και σε πολλά μικρότερα Blogs.
Όποιον εκφράζει αυτό το άρθρο ας το αναδημοσιεύσει, διαφορετικά αν διαφημίσει τα Μνημονιακά κόμματα ας αναμένει την καταφρόνηση και την απαξίωση των αναγνωστών του!!!
MELISSOCOSMOS
www.melissocosmos.com
ksipnistere.blogspot.com
Αγαπητοί συνάδελφοι Blogers, τα τελευταία χρόνια ζούμε πρωτόγνωρες στιγμές στη χώρα μας, ή τουλάχιστον είχαμε δεκαετίες πολλές να τις δούμε.
Ο Λαός μας λεηλατείται, η πατρίδα μας πουλιέται, η εθνική μας κυριαρχία εκχωρείται, το πολίτευμα μας δεν εφαρμόζεται.
Τα δυο πρώην μεγάλα κόμματα είναι υπεύθυνα για αυτή την...
κατάντια χωρίς καμιά αμφιβολία.
Οι Έλληνες αντιδρούν, βγαίνουν στους δρόμους, διαμαρτύρονται συνέχεια αλλά ουδείς τους ακούει.
Συμπολίτες μας μέρα με τη μέρα ζούνε την εξαθλίωση, χάνουν τις δουλείες τους, οι τράπεζες κατάσχουν τις περιουσίες τους, οι άστεγοι πολλαπλασιάζονται, πολλοί ψάχνουν σε κάδους απορριμμάτων για τροφή, και οι αυτοκτονίες πλέον είναι καθημερινό φαινόμενο σε όλη την Ελλάδα.
Εμείς τα Blogs τα βλέπουμε και τα ζούμε καθημερινά αυτά λαμβάνοντας καταγγελίες πολιτών σε καθημερινή βάση.
Έχουμε πείσει τους πολίτες ότι είμαστε η εναλλακτική ενημέρωση, αυτή η ενημέρωση που είναι με το μέρος του πολίτη, που δεν ελέγχεται από συμφέροντα ούτε από πολιτικά κόμματα.
Ζούμε ιστορικές στιγμές και είναι σίγουρο ότι έφτασε το τέλος του δικομματισμού.
Τα δυο όμως αυτά κόμματα είναι σίγουρο επίσης ότι θα δώσουν τον επιθανάτιο ρόγχο τους σε μια προσπάθεια να κοροϊδέψουν και να αρπάξουν και πάλι την ψήφο του λαού.
Στο πεζοδρόμιο δεν μπορούν να κατέβουν πια.
Στα καφενεία ούτε που θα ζυγώσουν.
Ένας μόνο τρόπος υπάρχει για να ξεγελάσουν τον λαό.
Αυτό θα το κάνουν βομβαρδίζοντας τους πολίτες με σποτάκια και διαφημίσεις, με ψεύτικα στοιχεία, κάλπικες υποσχέσεις και φρούδες ελπίδες.
Τα σποτάκια αυτά θα δημοσιευτούν από τα κανάλια τα οποία ελέγχονται πλήρως και τις εφημερίδες.
Όμως επειδή πολύς κόσμος πλέον ενημερώνεται από το διαδίκτυο είναι σίγουρο ότι θα δοθεί χρήμα για διαφημίσεις και στα Blogs.
Χρήμα που παράνομα έχει προεισπραχτεί για την χρηματοδότηση των κομμάτων, με εγγύηση μάλιστα του Ελληνικού Δημοσίου.
Δηλαδή ο φτωχός πολίτης θα πληρώσει ξανά την προπαγάνδα τους.
Εμείς τα Blogs που έχουμε πείσει τους αναγνώστες μας ότι είμαστε ανεξάρτητοι, δεν πρέπει να συμβάλουμε σε αυτή την προσπάθεια των κομμάτων του Μνημονίου.
Κανένα Blog δεν μπορεί και δεν πρέπει να δεχτεί να διαφημίσει κόμματα που ψήφισαν το Μνημόνιο.
Πρέπει να συμβάλουμε στον πολιτικό Θάνατο των κομμάτων αυτών Blogarοντας τις διαφημίσεις τους και την προπαγάνδα τους.
Αν δεν το κάνουμε τότε προδίδουμε τον λαό, προδίδουμε τους αναγνώστες μας και τους παραδίδουμε στον κανιβαλισμό του Πασόκ και της ΝΔ.
Αν διαφημίσουμε τα κόμματα αυτά τότε δεν αξίζουμε να λέμε ότι είμαστε ανεξάρτητα μέσα, ούτε καν ότι είμαστε Έλληνες.
Αν και το Blog μου είναι μικρό, προειδοποιώ όλα τα Blogs και Site ότι αυτά που θα διαφημίσουν Πασόκ και ΝΔ, θα διαγράφουν κατευθείαν τα ling τους από τις λίστες φίλων του Blog μου καθώς και τα τυχόν Banner τους.
Τώρα είναι η ώρα να απαλλαγούμε από αυτούς.
Δεν δίνουμε βήμα σε όσους εξαθλίωσαν τον λαό.
Δεν γινόμαστε συνεργοί στα εγκλήματα που διαπράττουν καθημερινά, αναγκάζοντας τους Έλληνες στην αυτοκτονία.
Δεν τους επιτρέπουμε να παραδώσουν την Πατρίδα μας στους ξένους.
Το παρόν θα σταλεί σε όλα τα μεγάλα και σε πολλά μικρότερα Blogs.
Όποιον εκφράζει αυτό το άρθρο ας το αναδημοσιεύσει, διαφορετικά αν διαφημίσει τα Μνημονιακά κόμματα ας αναμένει την καταφρόνηση και την απαξίωση των αναγνωστών του!!!
MELISSOCOSMOS
www.melissocosmos.com
ksipnistere.blogspot.com
Τρίτη 3 Απριλίου 2012
Το διαδίκτυο ως πεδίο μάχης
Τι πιθανότητες έχουμε εμείς οι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού desperados εναντίον όλων αυτών;
Εκ πρώτης όψεως καμία. Όμως σε αυτό ακριβώς έγκειται ολόκληρο το νόημα.
Όποιος περιφρονεί την ανώτερη δύναμη, έχει ήδη νικήσει σε βάθος χρόνου κι ας χάσει προσωρινά.
Κάτω από το πρίσμα της λογικής είναι καθαρός παραλογισμός η οποιαδήποτε κίνηση κόντρα στην απόλυτη εξουσία. Όμως καμία άνιση μάχη δεν κερδήθηκε ποτέ από λογικούς.
Η λογική χρησιμεύει στον σχεδιασμό της εκστρατείας και στην διαχείριση του πολέμου. Πάνω στη μάχη αυτό που μετράει είναι η γενναιότητα και η περιφρόνηση του θανάτου.
(Ο Ξέρξης την πρώτη ημέρα απόρησε, την δεύτερη θύμωσε και την τρίτη έπεσε σε περισυλλογή.)
Το σχέδιο:
Το μόνο είδος πολέμου που μπορούμε να διεξάγουμε είναι ο επιλεκτικός ανταρτοπόλεμος. Οι αντάρτες δεν μπορούν να νικήσουν τον τακτικό στρατό σε κατά μέτωπο αντιπαράθεση. Γι' αυτό λειτουργούν σε μικρές ευέλικτες ομάδες και εκμεταλλεύονται τον αιφνιδιασμό. Χτυπάνε τον εχθρό εκεί που είναι αδύναμος και υποχωρούν επίτηδες εκεί που είναι ισχυρός. Σταδιακά και συστηματικά παίρνουν τους δυσαρεστημένους με το μέρος τους και πολλαπλασιάζουν τις δυνάμεις τους. Όταν η πλειοψηφία των πολιτών έχει μεταστραφεί, τότε οι δυνάμεις ασφαλείας αρχίζουν να εκτελούν το έργο τους με δυσφορία, να αδιαφορούν ή να αυτομολούν προς την πλευρά των εξεγερμένων. Το έργο έχει τελειώσει. Η πτώση των πόλεων είναι η τελευταία πράξη.
Η διαπίστωση:
Οι επαναστάσεις δεν γίνονται από μουσάτους με στρογγυλές μαύρες βόμβες και μανιφέστα του πολύγραφου. Ούτε από ενόπλους με πράσινα αμπέχωνα, ντουντούκες και καλάσνικοφ. Το σύστημα παρακαλάει για μια τέτοια αντίδραση γιατί είναι άρτια προετοιμασμένο να την αντιμετωπίσει με σφαίρες, προβοκάτσιες και ψέματα. Τα πουλημένα ΜΜΕ του αδημονούν να εκμεταλλευτούν το αίμα των αθώων. Χωρίς αυτό, η προπαγάνδα τους είναι άνοστη, δεν αγγίζει κανέναν.
Η αναμέτρηση οφείλει να γίνει στον τομέα στον οποίο εμείς έχουμε το πλεονέκτημα: στην διαχείριση της πληροφορίας. Το τέρας είναι πανίσχυρο στις μεγαλουπόλεις των ΜΜΕ που έχει κατασκευάσει το ίδιο, αλλά αδύναμο στα βουνά του διαδικτύου.
Κάποιες απόπειρες των ΜΜΕ του να μπούν σφήνα στα ιστολόγια ή να εξαγοράσουν μπλόγκερς, γελοιοποιήθηκαν. Τώρα προσπαθούν να ελέγξουν το σερφάρισμα. Σύντομα θα προσπαθήσουν να νομοθετήσουν για το ποιοι ιστότοποι θα είναι προσβάσιμοι.
Το διαδίκτυο λοιπόν είναι το πεδίο μάχης.
Θυμηθείτε:
ένα καλό άρθρο σκοτώνει όσο εκατό βόμβες και μάλιστα χωρίς παράπλευρες απώλειες. Κατευθείαν στο στόχο.
Η εφαρμογή:
Βήμα πρώτο:
Κλείνουμε τις τηλεοράσεις. Η κινούμενη εικόνα λέει πάντα ψέματα και περνάει ύπουλα άλλα μηνύματα που δεν έχουν σχέση με τον εκφερόμενο λόγο.
Βήμα δεύτερο:
Θεωρούμε εκ προοιμίου όλες ανεξαιρέτως τις ειδήσεις των ΜΜΕ ως χουντική προπαγάνδα. Προσπαθούμε να απομονώσουμε το γεγονός και να διαβάσουμε ανάμεσα στις γραμμές. Όταν η είδηση εκπορεύεται από τα χαλκεία των κομμάτων, πρέπει να θεωρείται ως ολικά τοξική και να απορρίπτεται στο σύνολό της.
Βήμα τρίτο:
Ενημερωνόμαστε αρχικά ή και αποκλειστικά από συναδέλφους μπλόγκερ που γνωρίζουμε και έχουμε τσεκάρει. Αυτοί έχουν κάνει την πρώτη εκτίμηση της είδησης και την ανάλυσή της. Κάθε πρώτη προσέγγιση χουντικής είδησης, δέον να γίνεται σε μορφή κειμένου και κατόπιν μεταβαίνουμε σε εικόνα/βίντεο.
Βήμα τέταρτο:
Διαδίδουμε την νέα κατάσταση στους γύρω μας και ζητάμε να κάνουν και αυτοί το ίδιο. Συμμετέχουμε στις συζητήσεις με ουσιαστικά σχόλια. Κάνουμε links τους ενδιαφέροντες ιστότοπους και συγκροτούμε μικρές ανεξάρτητες ομάδες. Αν κάποια ομάδα ή άτομο στερηθεί τα μέσα επικοινωνίας με υπαιτιότητα της χούντας, αναμεταδίδουμε και μεγεθύνουμε αμέσως το γεγονός.
Βήμα πέμπτο:
Χτυπάμε αλύπητα όλα τα κατεστημένα μέσα και τις ειδήσεις που αυτά κατασκευάζουν και αναπαράγουν. Αποδομούμε εντελώς τα γεγονότα που έχουν επιλεγεί για να χειραγωγήσουν τους πολίτες. Δεν επιθυμούμε να είμαστε η εναλλακτική λύση στην ενημέρωση, αλλά ο θάνατός της.
Σκοπός μας είναι η είδηση να μην αποτελεί καταναλωτικό προϊόν αλλά αφορμή σκέψης. Τσακίζουμε με τα πληκτρολόγιά μας αυτούς που γράφουν κατά παραγγελία, καθώς και αυτά που γράφουν.
Ο καθένας μας με τον τρόπο του. Με την λογική, με την χλεύη, με το χιούμορ, με την σάτιρα, με την πολιτική, κοινωνιολογική ή ψυχολογική ανάλυση, και πάντα με επιχειρήματα.
Είμαστε καθόλα νόμιμοι και δεν μπορεί να μας αγγίξει κανένας. Χωρίς συντονισμό και καθοδήγηση, οι στρατιές των μπλόγκερ έχουν ήδη διασύρει τα κατεστημένα σχήματα ενημέρωσης και τους ρουφιάνους τους. Φανταστείτε τι έχει να γίνει όταν η κοινωνική πίεση θα ενταθεί και θα υπάρχει κάποιος υποτυπώδης συντονισμός.
Κάντε links τους ενδιαφέροντες ιστότοπους, διαβάστε, εφαρμόστε και διαδώστε όσες από τις προτάσεις των υπόλοιπων μπλόγκερς σας φαίνονται ενδιαφέρουσες.
Τα κομάντο, οι χάκερς, ας κάνουν αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά. Κατεβάστε τους τις ασφάλειες.
Αυτά τα λίγα για αρχή.
Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Τσακίζουμε το κατεστημένο και την χρεοκοπημένη ιδεολογία του τώρα.
Διαφήμιση με ψέματα αυτοί, δυσφήμιση με αλήθειες εμείς.
Καταναλώνουμε μόνο ό,τι χρειαζόμαστε και κοπανάμε όλα τα υπόλοιπα στο κεφάλι των τοκογλύφων.
Τίποτα στα κρυφά.
Όλα χύμα και όλα στο φως
Πηγή: Το διαδίκτυο ως πεδίο μάχης - RAMNOUSIA
Εκ πρώτης όψεως καμία. Όμως σε αυτό ακριβώς έγκειται ολόκληρο το νόημα.
Όποιος περιφρονεί την ανώτερη δύναμη, έχει ήδη νικήσει σε βάθος χρόνου κι ας χάσει προσωρινά.
Κάτω από το πρίσμα της λογικής είναι καθαρός παραλογισμός η οποιαδήποτε κίνηση κόντρα στην απόλυτη εξουσία. Όμως καμία άνιση μάχη δεν κερδήθηκε ποτέ από λογικούς.
Η λογική χρησιμεύει στον σχεδιασμό της εκστρατείας και στην διαχείριση του πολέμου. Πάνω στη μάχη αυτό που μετράει είναι η γενναιότητα και η περιφρόνηση του θανάτου.
(Ο Ξέρξης την πρώτη ημέρα απόρησε, την δεύτερη θύμωσε και την τρίτη έπεσε σε περισυλλογή.)
Το σχέδιο:
Το μόνο είδος πολέμου που μπορούμε να διεξάγουμε είναι ο επιλεκτικός ανταρτοπόλεμος. Οι αντάρτες δεν μπορούν να νικήσουν τον τακτικό στρατό σε κατά μέτωπο αντιπαράθεση. Γι' αυτό λειτουργούν σε μικρές ευέλικτες ομάδες και εκμεταλλεύονται τον αιφνιδιασμό. Χτυπάνε τον εχθρό εκεί που είναι αδύναμος και υποχωρούν επίτηδες εκεί που είναι ισχυρός. Σταδιακά και συστηματικά παίρνουν τους δυσαρεστημένους με το μέρος τους και πολλαπλασιάζουν τις δυνάμεις τους. Όταν η πλειοψηφία των πολιτών έχει μεταστραφεί, τότε οι δυνάμεις ασφαλείας αρχίζουν να εκτελούν το έργο τους με δυσφορία, να αδιαφορούν ή να αυτομολούν προς την πλευρά των εξεγερμένων. Το έργο έχει τελειώσει. Η πτώση των πόλεων είναι η τελευταία πράξη.
Η διαπίστωση:
Οι επαναστάσεις δεν γίνονται από μουσάτους με στρογγυλές μαύρες βόμβες και μανιφέστα του πολύγραφου. Ούτε από ενόπλους με πράσινα αμπέχωνα, ντουντούκες και καλάσνικοφ. Το σύστημα παρακαλάει για μια τέτοια αντίδραση γιατί είναι άρτια προετοιμασμένο να την αντιμετωπίσει με σφαίρες, προβοκάτσιες και ψέματα. Τα πουλημένα ΜΜΕ του αδημονούν να εκμεταλλευτούν το αίμα των αθώων. Χωρίς αυτό, η προπαγάνδα τους είναι άνοστη, δεν αγγίζει κανέναν.
Η αναμέτρηση οφείλει να γίνει στον τομέα στον οποίο εμείς έχουμε το πλεονέκτημα: στην διαχείριση της πληροφορίας. Το τέρας είναι πανίσχυρο στις μεγαλουπόλεις των ΜΜΕ που έχει κατασκευάσει το ίδιο, αλλά αδύναμο στα βουνά του διαδικτύου.
Κάποιες απόπειρες των ΜΜΕ του να μπούν σφήνα στα ιστολόγια ή να εξαγοράσουν μπλόγκερς, γελοιοποιήθηκαν. Τώρα προσπαθούν να ελέγξουν το σερφάρισμα. Σύντομα θα προσπαθήσουν να νομοθετήσουν για το ποιοι ιστότοποι θα είναι προσβάσιμοι.
Το διαδίκτυο λοιπόν είναι το πεδίο μάχης.
Θυμηθείτε:
ένα καλό άρθρο σκοτώνει όσο εκατό βόμβες και μάλιστα χωρίς παράπλευρες απώλειες. Κατευθείαν στο στόχο.
Η εφαρμογή:
Βήμα πρώτο:
Κλείνουμε τις τηλεοράσεις. Η κινούμενη εικόνα λέει πάντα ψέματα και περνάει ύπουλα άλλα μηνύματα που δεν έχουν σχέση με τον εκφερόμενο λόγο.
Βήμα δεύτερο:
Θεωρούμε εκ προοιμίου όλες ανεξαιρέτως τις ειδήσεις των ΜΜΕ ως χουντική προπαγάνδα. Προσπαθούμε να απομονώσουμε το γεγονός και να διαβάσουμε ανάμεσα στις γραμμές. Όταν η είδηση εκπορεύεται από τα χαλκεία των κομμάτων, πρέπει να θεωρείται ως ολικά τοξική και να απορρίπτεται στο σύνολό της.
Βήμα τρίτο:
Ενημερωνόμαστε αρχικά ή και αποκλειστικά από συναδέλφους μπλόγκερ που γνωρίζουμε και έχουμε τσεκάρει. Αυτοί έχουν κάνει την πρώτη εκτίμηση της είδησης και την ανάλυσή της. Κάθε πρώτη προσέγγιση χουντικής είδησης, δέον να γίνεται σε μορφή κειμένου και κατόπιν μεταβαίνουμε σε εικόνα/βίντεο.
Βήμα τέταρτο:
Διαδίδουμε την νέα κατάσταση στους γύρω μας και ζητάμε να κάνουν και αυτοί το ίδιο. Συμμετέχουμε στις συζητήσεις με ουσιαστικά σχόλια. Κάνουμε links τους ενδιαφέροντες ιστότοπους και συγκροτούμε μικρές ανεξάρτητες ομάδες. Αν κάποια ομάδα ή άτομο στερηθεί τα μέσα επικοινωνίας με υπαιτιότητα της χούντας, αναμεταδίδουμε και μεγεθύνουμε αμέσως το γεγονός.
Βήμα πέμπτο:
Χτυπάμε αλύπητα όλα τα κατεστημένα μέσα και τις ειδήσεις που αυτά κατασκευάζουν και αναπαράγουν. Αποδομούμε εντελώς τα γεγονότα που έχουν επιλεγεί για να χειραγωγήσουν τους πολίτες. Δεν επιθυμούμε να είμαστε η εναλλακτική λύση στην ενημέρωση, αλλά ο θάνατός της.
Σκοπός μας είναι η είδηση να μην αποτελεί καταναλωτικό προϊόν αλλά αφορμή σκέψης. Τσακίζουμε με τα πληκτρολόγιά μας αυτούς που γράφουν κατά παραγγελία, καθώς και αυτά που γράφουν.
Ο καθένας μας με τον τρόπο του. Με την λογική, με την χλεύη, με το χιούμορ, με την σάτιρα, με την πολιτική, κοινωνιολογική ή ψυχολογική ανάλυση, και πάντα με επιχειρήματα.
Είμαστε καθόλα νόμιμοι και δεν μπορεί να μας αγγίξει κανένας. Χωρίς συντονισμό και καθοδήγηση, οι στρατιές των μπλόγκερ έχουν ήδη διασύρει τα κατεστημένα σχήματα ενημέρωσης και τους ρουφιάνους τους. Φανταστείτε τι έχει να γίνει όταν η κοινωνική πίεση θα ενταθεί και θα υπάρχει κάποιος υποτυπώδης συντονισμός.
Κάντε links τους ενδιαφέροντες ιστότοπους, διαβάστε, εφαρμόστε και διαδώστε όσες από τις προτάσεις των υπόλοιπων μπλόγκερς σας φαίνονται ενδιαφέρουσες.
Τα κομάντο, οι χάκερς, ας κάνουν αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά. Κατεβάστε τους τις ασφάλειες.
Αυτά τα λίγα για αρχή.
Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Τσακίζουμε το κατεστημένο και την χρεοκοπημένη ιδεολογία του τώρα.
Διαφήμιση με ψέματα αυτοί, δυσφήμιση με αλήθειες εμείς.
Καταναλώνουμε μόνο ό,τι χρειαζόμαστε και κοπανάμε όλα τα υπόλοιπα στο κεφάλι των τοκογλύφων.
Τίποτα στα κρυφά.
Όλα χύμα και όλα στο φως
Πηγή: Το διαδίκτυο ως πεδίο μάχης - RAMNOUSIA
Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012
Εργαλείο εξόδου από την κρίση είναι και το διαδίκτυο
Στα 3,6 δισ. ευρώ αναμένεται να ανέλθει η συνεισφορά του Διαδικτύου στην ελληνική οικονομία το 2015. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η «ψηφιακή οικονομία» μπορεί να διαδραματίσει καταλυτικό ρόλο στην έξοδο της Ελλάδας από την κρίση. Εάν, μάλιστα, η χώρα μας προχωρήσει σε γενναίες επενδύσεις στο Ίντερνετ, υπολογίζεται ότι η συνεισφορά του κλάδου στην οικονομία θα φτάσει τα 6,5 δισ. ευρώ.
Η έρευνα «Παράγων Ίντερνετ: το Διαδίκτυο ως Μοχλός Ανάπτυξης για την Ελληνική Οικονομία» που διεξήγαγε η διεθνής συμβουλευτική εταιρεία The Boston Consulting Group (BCG), σε συνεργασία με την Google, και παρουσιάστηκε σήμερα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, αναλύει για πρώτη φορά τη συνεισφορά του Διαδικτύου στο ΑΕΠ της Ελλάδας.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 2010 το Διαδίκτυο συνεισέφερε 2,7 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία, φτάνοντας το 1,2% του ΑΕΠ.
Πρόκειται, όμως, για ένα από τα μικρότερα ποσοστά στην Ευρώπη. Είναι, μάλιστα, χαμηλότερο από τον μέσο όρο των 27 κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο οποίος ανέρχεται στο 3,8%.
Δεν αξιοποιεί το Ίντερνετ η Ελλάδα
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η χώρα μας δεν έχει αξιοποιήσει το Διαδίκτυο στον βαθμό που αυτό έχει γίνει σε άλλες χώρες.
«Αυτό κρύβει μια τεράστια ευκαιρία. Το Διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει πολλά στην ανάπτυξη και στην ανταγωνιστικότητα και να συμβάλει στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας, προωθώντας τις εξαγωγές και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων», τόνισε ο Στέφανος Λουκάκος, επικεφαλής της Google Ελλάδας.
Σύμφωνα με την έρευνα, αν γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες - τόσο από την Πολιτεία όσο και από τους ιδιώτες - το Ίντερνετ μπορεί να συνεισφέρει 6,5 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία το 2015 και να μετατραπεί σε «μοχλό για την επιτάχυνση της ανάκαμψης της οικονομίας».
To 2010 oι ιδιωτικές επενδύσεις στο Διαδίκτυο ανήλθαν σε 1 δισ. ευρώ, κυρίως με τη μορφή επενδύσεων σε δίκτυα από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, ενώ οι δημόσιες δαπάνες στον κλάδο ανήλθαν στα 500 εκατ. ευρώ για υποδομές, ηλεκτρονική διακυβέρνηση και εκπαίδευση.
Εισάγουμε 2,6 ευρώ για κάθε 1 ευρώ e-εξαγωγών
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι Έλληνες προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους σε «φυσικά» καταστήματα και όχι σε ηλεκτρονικά.
Η αξία των αγαθών ή των υπηρεσιών για τα οποία οι καταναλωτές έκαναν έρευνα μέσω του Διαδικτύου, αλλά τελικά τα αγόρασαν με τον «παραδοσιακό» τρόπο, ανήλθε περίπου στα 7,5 δισ. ευρώ.
Ακόμη, όμως, και εκείνοι που κάνουν αγορές στο Ίντερνετ, στρέφονται προς ξένους ιστότοπους, καθώς οι ελληνικοί δεν τους ικανοποιούν.
Από την έρευνα της The Boston Consulting Group προκύπτει ότι η Ελλάδα εισάγει υπηρεσίες και αγαθά ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) αξίας 1,8 δισ. ευρώ, ενώ η αντίστοιχη αξία εξαγωγών ανέρχεται σε μόλις 0,7 δισ. ευρώ. Με άλλα λόγια, για κάθε 1 ευρώ που εξάγουμε, εισάγουμε 2,6 ευρώ.
Αυτό συμβαίνει διότι οι Έλληνες ψωνίζουν κατά κύριο λόγο από ξένα e-shops και όχι από εγχώρια. Το 57% των ερωτηθέντων καταναλωτών δήλωσε ότι προτιμά να κάνει τις αγορές του από το εξωτερικό, καθώς δεν βρίσκει στα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα τα προϊόντα που ψάχνει.
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο αντιστοιχούν 0,7 δισ. ευρώ της καταναλωτικής δαπάνης, κυρίως λόγω των ηλεκτρονικών κρατήσεων και αγορών στον κλάδο του τουρισμού (περίπου 300 εκατ. ευρώ), καθώς και των αγορών ηλεκτρονικών ειδών μέσω Διαδικτύου (περίπου 270 εκατ. ευρώ).
Ταυτόχρονα, η διαφήμιση μέσω Ίντερνετ αναπτύσσεται ταχύτατα, φτάνοντας το 2010 τα 73 εκατ. ευρώ (με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 52% από το 2006).
«Στοίχημα» η επένδυση στην ψηφιακή οικονομία
Το «στοίχημα» των επόμενων ετών είναι η επένδυση των επιχειρήσεων στο Ίντερνετ, το οποίο για την Ελλάδα αποτελεί «ανεκμετάλλευτο χωράφι».
Το Διαδίκτυο φαίνεται να αυξάνει τα κέρδη των εταιρειών, ακόμη και εν μέσω κρίσης. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της BCG Αθήνας Βασίλη Αντωνιάδη, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν εντατικά το Ίντερνετ εμφανίζουν μεγαλύτερη αύξηση εσόδων και έχουν πρόσβαση σε πολύ ευρύτερη αγορά, συγκριτικά με ομοειδείς εταιρείες οι οποίες έχουν μικρότερη διαδικτυακή παρουσία.
Μάλιστα, οι εταιρείες οι οποίες έχουν αναπτύξει τις online υπηρεσίες τους στον μέγιστο βαθμό, έχουν επηρεαστεί λιγότερο από την κρίση, με το 25% εξ αυτών να έχουν αυξήσει τα έσοδά τους τα τελευταία τρία χρόνια.
Προτάσεις για την ώθηση της e-οικονομίας
Η έρευνα κατέληξε σε συγκεκριμένες προτάσεις για την ώθηση της ελληνικής διαδικτυακής οικονομίας σε πέντε βασικούς άξονες:
1. Ενθάρρυνση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να στραφούν στο Διαδίκτυο, με περιορισμό της γραφειοκρατίας, αλλά και με επιτάχυνση της εκταμίευσης των επιδοτήσεων ύψους 1,5 δισ. ευρώ (Ψηφιακή Σύγκλιση) στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ
2. Βελτίωση των υποδομών, με την παροχή κινήτρων και τη διαμόρφωση πλαισίου ανάπτυξης της ευρυζωνικότητας μέσω νέων επενδύσεων, οι οποίες μπορούν να χρηματοδοτηθούν με πολλαπλούς τρόπους (π.χ. ΣΔΙΤ)
3. Εδραίωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές με εκστρατείες ενημέρωσης από το Δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα προς τους καταναλωτές
4. Μεταφορά δραστηριοτήτων της δημόσιας διοίκησης στο Διαδίκτυο (e-government) με την υποχρεωτική χρήση online υπηρεσιών, κάτι που μπορεί να δώσει ένα ισχυρό κίνητρο στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους πολίτες να ασχοληθούν περισσότερο με το Διαδίκτυο
5. Επένδυση στην εκπαίδευση για τη χρήση ψηφιακών μέσων, την εξοικείωση με την τεχνολογία και την ανάπτυξη της γνώσης και της εμπιστοσύνης στα νέα μέσα.
Source : TA NEA
Η έρευνα «Παράγων Ίντερνετ: το Διαδίκτυο ως Μοχλός Ανάπτυξης για την Ελληνική Οικονομία» που διεξήγαγε η διεθνής συμβουλευτική εταιρεία The Boston Consulting Group (BCG), σε συνεργασία με την Google, και παρουσιάστηκε σήμερα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, αναλύει για πρώτη φορά τη συνεισφορά του Διαδικτύου στο ΑΕΠ της Ελλάδας.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 2010 το Διαδίκτυο συνεισέφερε 2,7 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία, φτάνοντας το 1,2% του ΑΕΠ.
Πρόκειται, όμως, για ένα από τα μικρότερα ποσοστά στην Ευρώπη. Είναι, μάλιστα, χαμηλότερο από τον μέσο όρο των 27 κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο οποίος ανέρχεται στο 3,8%.
Δεν αξιοποιεί το Ίντερνετ η Ελλάδα
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η χώρα μας δεν έχει αξιοποιήσει το Διαδίκτυο στον βαθμό που αυτό έχει γίνει σε άλλες χώρες.
«Αυτό κρύβει μια τεράστια ευκαιρία. Το Διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει πολλά στην ανάπτυξη και στην ανταγωνιστικότητα και να συμβάλει στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας, προωθώντας τις εξαγωγές και βελτιώνοντας την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων», τόνισε ο Στέφανος Λουκάκος, επικεφαλής της Google Ελλάδας.
Σύμφωνα με την έρευνα, αν γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες - τόσο από την Πολιτεία όσο και από τους ιδιώτες - το Ίντερνετ μπορεί να συνεισφέρει 6,5 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία το 2015 και να μετατραπεί σε «μοχλό για την επιτάχυνση της ανάκαμψης της οικονομίας».
To 2010 oι ιδιωτικές επενδύσεις στο Διαδίκτυο ανήλθαν σε 1 δισ. ευρώ, κυρίως με τη μορφή επενδύσεων σε δίκτυα από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, ενώ οι δημόσιες δαπάνες στον κλάδο ανήλθαν στα 500 εκατ. ευρώ για υποδομές, ηλεκτρονική διακυβέρνηση και εκπαίδευση.
Εισάγουμε 2,6 ευρώ για κάθε 1 ευρώ e-εξαγωγών
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι Έλληνες προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους σε «φυσικά» καταστήματα και όχι σε ηλεκτρονικά.
Η αξία των αγαθών ή των υπηρεσιών για τα οποία οι καταναλωτές έκαναν έρευνα μέσω του Διαδικτύου, αλλά τελικά τα αγόρασαν με τον «παραδοσιακό» τρόπο, ανήλθε περίπου στα 7,5 δισ. ευρώ.
Ακόμη, όμως, και εκείνοι που κάνουν αγορές στο Ίντερνετ, στρέφονται προς ξένους ιστότοπους, καθώς οι ελληνικοί δεν τους ικανοποιούν.
Από την έρευνα της The Boston Consulting Group προκύπτει ότι η Ελλάδα εισάγει υπηρεσίες και αγαθά ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) αξίας 1,8 δισ. ευρώ, ενώ η αντίστοιχη αξία εξαγωγών ανέρχεται σε μόλις 0,7 δισ. ευρώ. Με άλλα λόγια, για κάθε 1 ευρώ που εξάγουμε, εισάγουμε 2,6 ευρώ.
Αυτό συμβαίνει διότι οι Έλληνες ψωνίζουν κατά κύριο λόγο από ξένα e-shops και όχι από εγχώρια. Το 57% των ερωτηθέντων καταναλωτών δήλωσε ότι προτιμά να κάνει τις αγορές του από το εξωτερικό, καθώς δεν βρίσκει στα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα τα προϊόντα που ψάχνει.
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο αντιστοιχούν 0,7 δισ. ευρώ της καταναλωτικής δαπάνης, κυρίως λόγω των ηλεκτρονικών κρατήσεων και αγορών στον κλάδο του τουρισμού (περίπου 300 εκατ. ευρώ), καθώς και των αγορών ηλεκτρονικών ειδών μέσω Διαδικτύου (περίπου 270 εκατ. ευρώ).
Ταυτόχρονα, η διαφήμιση μέσω Ίντερνετ αναπτύσσεται ταχύτατα, φτάνοντας το 2010 τα 73 εκατ. ευρώ (με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 52% από το 2006).
«Στοίχημα» η επένδυση στην ψηφιακή οικονομία
Το «στοίχημα» των επόμενων ετών είναι η επένδυση των επιχειρήσεων στο Ίντερνετ, το οποίο για την Ελλάδα αποτελεί «ανεκμετάλλευτο χωράφι».
Το Διαδίκτυο φαίνεται να αυξάνει τα κέρδη των εταιρειών, ακόμη και εν μέσω κρίσης. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της BCG Αθήνας Βασίλη Αντωνιάδη, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν εντατικά το Ίντερνετ εμφανίζουν μεγαλύτερη αύξηση εσόδων και έχουν πρόσβαση σε πολύ ευρύτερη αγορά, συγκριτικά με ομοειδείς εταιρείες οι οποίες έχουν μικρότερη διαδικτυακή παρουσία.
Μάλιστα, οι εταιρείες οι οποίες έχουν αναπτύξει τις online υπηρεσίες τους στον μέγιστο βαθμό, έχουν επηρεαστεί λιγότερο από την κρίση, με το 25% εξ αυτών να έχουν αυξήσει τα έσοδά τους τα τελευταία τρία χρόνια.
Προτάσεις για την ώθηση της e-οικονομίας
Η έρευνα κατέληξε σε συγκεκριμένες προτάσεις για την ώθηση της ελληνικής διαδικτυακής οικονομίας σε πέντε βασικούς άξονες:
1. Ενθάρρυνση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να στραφούν στο Διαδίκτυο, με περιορισμό της γραφειοκρατίας, αλλά και με επιτάχυνση της εκταμίευσης των επιδοτήσεων ύψους 1,5 δισ. ευρώ (Ψηφιακή Σύγκλιση) στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ
2. Βελτίωση των υποδομών, με την παροχή κινήτρων και τη διαμόρφωση πλαισίου ανάπτυξης της ευρυζωνικότητας μέσω νέων επενδύσεων, οι οποίες μπορούν να χρηματοδοτηθούν με πολλαπλούς τρόπους (π.χ. ΣΔΙΤ)
3. Εδραίωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές με εκστρατείες ενημέρωσης από το Δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα προς τους καταναλωτές
4. Μεταφορά δραστηριοτήτων της δημόσιας διοίκησης στο Διαδίκτυο (e-government) με την υποχρεωτική χρήση online υπηρεσιών, κάτι που μπορεί να δώσει ένα ισχυρό κίνητρο στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους πολίτες να ασχοληθούν περισσότερο με το Διαδίκτυο
5. Επένδυση στην εκπαίδευση για τη χρήση ψηφιακών μέσων, την εξοικείωση με την τεχνολογία και την ανάπτυξη της γνώσης και της εμπιστοσύνης στα νέα μέσα.
Source : TA NEA
Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012
Κατά της ACTA το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας
Νέες συγκεντρώσεις κατά της αμφιλεγόμενης διεθνούς συνθήκης ACTA, που εναρμονίζει τους κανόνες διαδικτυακής πειρατείας και πνευματικής ιδιοκτησίας -και για τους επικριτές της, καταστέλλει περιστέλλει τις διαδικτυακές ελευθερίες- διοργανώνονται το ερχόμενο Σάββατο στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.
Το «παρών» δίνει το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας, το οποίο επανέλαβε την αντίθεσή του στη διεθνή συνθήκη.
Οι συγκεντρώσεις έχουν προγραμματιστεί για τις 17:00 στο Σύνταγμα, στο άγαλμα του Ελ.Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη και στην Πλατεία Γεωργίου στην Πάτρα.
H Ελλάδα, όπως και αρκετές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, έχει υπογράψει τη συνθήκη. Ωστόσο, η Επιτροπή παρέπεμψε τη συμφωνία στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Source : TA NEA
Το «παρών» δίνει το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας, το οποίο επανέλαβε την αντίθεσή του στη διεθνή συνθήκη.
Οι συγκεντρώσεις έχουν προγραμματιστεί για τις 17:00 στο Σύνταγμα, στο άγαλμα του Ελ.Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη και στην Πλατεία Γεωργίου στην Πάτρα.
H Ελλάδα, όπως και αρκετές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, έχει υπογράψει τη συνθήκη. Ωστόσο, η Επιτροπή παρέπεμψε τη συμφωνία στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Source : TA NEA
Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012
Μεγαλύτερη e-οικονομία του κόσμου η Βρεττανία
Στην σημαντικότερη διαδικτυακή οικονομική δύναμη του κόσμου αναδεικνύεται η Βρετανία, με το Ίντερνετ να αντιπροσωπεύει το 8,3% της οικονομικής της δραστηριότητας. Η επιρροή του Διαδικτύου στη χώρα είναι τόσο μεγάλη, ώστε ένας στους τέσσερις Βρετανούς δηλώνει πρόθυμος να εγκαταλείψει το… σεξ για έναν ολόκληρο χρόνο, προκειμένου να μην στερηθεί το σερφάρισμα στον Παγκόσμιο Ιστό.
Το μερίδιο που καταλαμβάνει το Διαδίκτυο στην βρετανική οικονομία είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο ποσοστό σε οποιαδήποτε άλλη μεγάλη χώρα της G20 (του «κλαμπ» των ισχυρότερων οικονομικά κρατών στον κόσμο).
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Boston Consulting Group (BCG), η αξία της «οικονομίας του Ίντερνετ» στη Βρετανία ανήλθε στα 145 δισ. ευρώ το 2010, ποσό που αντιστοιχεί σε 2.400 ευρώ ανά άτομο.
Το γεγονός αυτό καθιστά την συνεισφορά του Ίντερνετ στην βρετανική οικονομία μεγαλύτερη από την συνεισφορά τομέων όπως η υγειονομική περίθαλψη, οι κατασκευές ή η εκπαίδευση.
«Πρωταθλητές» στις e-συναλλαγές
Παράλληλα, οι Βρετανοί πραγματοποιούν περισσότερες online συναλλαγές λιανικής πώλησης από τους κατοίκους οποιασδήποτε άλλης χώρας του κόσμου.
Το 13,5% των αγορών στη Βρετανία το 2010 έγιναν μέσω Διαδικτύου, σύμφωνα με την έρευνα της BCG. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό αναμένεται να ανέλθει στο 23% μέχρι το 2016.
Οι ερευνητές προβλέπουν ότι η «οικονομία του Ίντερνετ» στη Βρετανία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με ρυθμό 11% ετησίως τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η συνολική της αξία αναμένεται να φτάσει τα 265 δισ. ευρώ το 2016.
Ακολουθούν οι ΗΠΑ με προβλεπόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% και η Κίνα με 6,9%.
Στις χώρες του G20 συνολικά, η αξία της ψηφιακής οικονομίας αναμένεται να φτάσει τα 4,2 τρισ. δολάρια.
Αυτοί που επωφελούνται περισσότερο από την αλματώδη διείσδυση του Διαδικτύου στην βρετανική οικονομία είναι - σύμφωνα με τους ερευνητές - οι ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο Ίντερνετ. Η έρευνα κατέδειξε ότι τα έσοδά τους παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 12,5% ετησίως τα τελευταία τρία χρόνια.
Σύμφωνα με την έρευνα της BCG, έως το 2016 θα υπάρχουν 3 δισεκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου σε όλο τον κόσμο – σχεδόν ο μισός πληθυσμός της Γης.
Σεξ, καφές και πληκτρολόγιο
Η έρευνα της BCG αποτύπωσε γλαφυρά την «σχέση αγάπης» των Βρετανών με το Διαδίκτυο.
Ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες δήλωσε ότι θα έκανε ευχαρίστως αποχή από το σεξ για έναν ολόκληρο χρόνο, προκειμένου να διατηρήσει την ευρυζωνική του σύνδεση.
Επιπλέον, το 65% των Βρετανών θα εγκατέλειπε το αλκοόλ για χάρη του Ίντερνετ, το 76% είναι πρόθυμο να απαρνηθεί τη σοκολάτα και το 78% να κόψει τον καφέ για χάρη της ψηφιακής «απόλαυσης».
Ωστόσο, δεν δόθηκαν στοιχεία για το πόσοι κάτοικοι της Βρετανίας θα έλεγαν «όχι» στην καθημερινή ιεροτελεστία του τσαγιού, προκειμένου να συνεχίσουν να σερφάρουν στο Ίντερνετ.
Source : TA NEA
Το μερίδιο που καταλαμβάνει το Διαδίκτυο στην βρετανική οικονομία είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο ποσοστό σε οποιαδήποτε άλλη μεγάλη χώρα της G20 (του «κλαμπ» των ισχυρότερων οικονομικά κρατών στον κόσμο).
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Boston Consulting Group (BCG), η αξία της «οικονομίας του Ίντερνετ» στη Βρετανία ανήλθε στα 145 δισ. ευρώ το 2010, ποσό που αντιστοιχεί σε 2.400 ευρώ ανά άτομο.
Το γεγονός αυτό καθιστά την συνεισφορά του Ίντερνετ στην βρετανική οικονομία μεγαλύτερη από την συνεισφορά τομέων όπως η υγειονομική περίθαλψη, οι κατασκευές ή η εκπαίδευση.
«Πρωταθλητές» στις e-συναλλαγές
Παράλληλα, οι Βρετανοί πραγματοποιούν περισσότερες online συναλλαγές λιανικής πώλησης από τους κατοίκους οποιασδήποτε άλλης χώρας του κόσμου.
Το 13,5% των αγορών στη Βρετανία το 2010 έγιναν μέσω Διαδικτύου, σύμφωνα με την έρευνα της BCG. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό αναμένεται να ανέλθει στο 23% μέχρι το 2016.
Οι ερευνητές προβλέπουν ότι η «οικονομία του Ίντερνετ» στη Βρετανία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με ρυθμό 11% ετησίως τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η συνολική της αξία αναμένεται να φτάσει τα 265 δισ. ευρώ το 2016.
Ακολουθούν οι ΗΠΑ με προβλεπόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% και η Κίνα με 6,9%.
Στις χώρες του G20 συνολικά, η αξία της ψηφιακής οικονομίας αναμένεται να φτάσει τα 4,2 τρισ. δολάρια.
Αυτοί που επωφελούνται περισσότερο από την αλματώδη διείσδυση του Διαδικτύου στην βρετανική οικονομία είναι - σύμφωνα με τους ερευνητές - οι ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο Ίντερνετ. Η έρευνα κατέδειξε ότι τα έσοδά τους παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 12,5% ετησίως τα τελευταία τρία χρόνια.
Σύμφωνα με την έρευνα της BCG, έως το 2016 θα υπάρχουν 3 δισεκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου σε όλο τον κόσμο – σχεδόν ο μισός πληθυσμός της Γης.
Σεξ, καφές και πληκτρολόγιο
Η έρευνα της BCG αποτύπωσε γλαφυρά την «σχέση αγάπης» των Βρετανών με το Διαδίκτυο.
Ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες δήλωσε ότι θα έκανε ευχαρίστως αποχή από το σεξ για έναν ολόκληρο χρόνο, προκειμένου να διατηρήσει την ευρυζωνική του σύνδεση.
Επιπλέον, το 65% των Βρετανών θα εγκατέλειπε το αλκοόλ για χάρη του Ίντερνετ, το 76% είναι πρόθυμο να απαρνηθεί τη σοκολάτα και το 78% να κόψει τον καφέ για χάρη της ψηφιακής «απόλαυσης».
Ωστόσο, δεν δόθηκαν στοιχεία για το πόσοι κάτοικοι της Βρετανίας θα έλεγαν «όχι» στην καθημερινή ιεροτελεστία του τσαγιού, προκειμένου να συνεχίσουν να σερφάρουν στο Ίντερνετ.
Source : TA NEA
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)